Enveloper s.c. A. Zielke, W.Zielke | Wąska 33/35 62-052 Komorniki woj. wielkopolskie | 61 628 05 38 office@enveloper.pl

Jakość ulotek, a ich skuteczność marketingowa

Z pomocą ulotek możliwa jest niezwykle skuteczna promocja produktu, firmy lub osoby. Jednak ulotki reklamowe są dziś tak wszechobecne, że odczuwalne jest zmęczenie odbiorców, coraz mniej zwracających na nie uwagę. Co zatem zrobić, aby treść widniejąca na ulotce dotarła do adresata?

koperty c5

Dobre ulotki Poznań

Stworzenie skutecznej, interesującej ulotki to zadanie niełatwe. Powinna ona posiadać następujące cechy:

  • wysoka jakość druku i papieru
  • wartościowa treść
  • przyciągający design i grafiki
  • czytelność i przejrzystość

 

Jakościowe ulotki reklamowe

W kwestii jakości ulotki istotne są dwie kwestie: grubość papieru oraz wyrazistość druku. Im grubszy papier, tym solidniejsza wizytówka. Jest to łatwo zauważalne, dlatego grube ulotki Poznań są wyżej cenione przez odbiorców. Jeśli natomiast chodzi o wyblakły, niewyraźny druk, sprawia on niezwykle negatywne wrażenie, zapewniając, że nikt nie zainteresuje się usługami prezentowanej na ulotce firmy. Stąd też bardzo ważna jest wysoka rozdzielczość nadruku.

 

Wartościowa treść

Ulotka nie powinna jedynie namawiać do skorzystania z usługi czy produktu, lecz ma także zawierać informacje przydatne klientowi. Należy w niej jasno i rzeczowo przedstawić ofertę, czy też informację o promocji czasowej. Wskazane jest również zawarcie ciekawostek branżowych.

 

Jak przyciągnąć uwagę?

Niebanalne grafiki w dobrej rozdzielczości to najlepszy sposób na przyciągniecie uwagi odbiorcy. Nie można jednak przesadzić, aby ulotki reklamowe nie wyglądały po prostu dziwacznie. Warto także poeksperymentować z kształtem ulotki, tworząc je w formie zawieszki na drzwi czy też na wzór logotypu firmy.

 

Czytelne i przejrzyste

Czytelność i przejrzystość ulotki nie są możliwe bez wysokiej jakości druku w dobrej rozdzielczości. Nie mniej ważny jest również rozsądny układ treści, umożliwiający szybkie dotarcie do poszukiwanych w ulotce informacji. Odbiorca nie może czuć się zagubiony w zbyt obszernym i źle ułożonym tekście, ani też przytłoczony wszechobecnymi grafikami.

 

Niezastąpiona forma reklamy

reklama ulotki

Mogłoby się wydawać, że w dzisiejszych czasach ulotki Poznań to już przeżytek, gdyż mogą zastąpić je reklamy internetowe. Mimo to ulotki, a także banery i plakaty są wciąż wszechobecne. Z czego to wynika? Rzecz w tym, iż przeciwieństwie do reklam internetowych, ulotek i innych materiałów marketingowych obecnych w przestrzeni publicznej nie sposób nie zauważyć.

Nie da się ich również zablokować, czy też po prostu wyłączyć. Tym samym ich skuteczność wciąż jest nie do przecenienia. Poza tym ulotki reklamowe to nie tylko materiały promujące produkty i usługi. Często są także wykorzystywane w akcjach społecznych, charytatywnych, czy politycznych.