Nadruk na kopertach

Dedykowane nadruki na kopertach są jednym z najlepszych rozwiązań dla osiągnięcia pozytywnego odbioru przez klientów. Taka personalizacja materiałów reklamowych buduje profesjonalny wizerunek, dając klientom doświadczenie współpracy z firmą, której usługi są na najwyższym poziomie. Jest to doskonały sposób na wyróżnienie się na tle konkurencji. Specjalizujemy się w nadruku na kopertach od 2006 roku – wśród naszej szerokiej oferty można odnaleźć koperty w różnych rodzajach, a nadruki realizujemy także w pełnym kolorze.

 

Nadruk na kopertach

Przykład nadruku na kopertach

 

Projekt graficzny

Koperty firmowe z nadrukiem powinny odpowiadać wydrukiem i designem branży, do której są przeznaczone. Design musi być spójny, harmonijny i o przemyślanym przekazie. Dobrze wyeksponowane logo pomoże zwiększyć świadomość i rozpoznawalność mniejszych marek, a także uwiarygodni materiał reklamowy w przypadku marek o dużej rozpoznawalności. Druk na kopertach możliwy jest zarówno w przypadku przygotowania własnego projektu graficznego, jak i wtedy, kiedy takiego projektu klient jeszcze nie posiada. Drukarnie, które mają bardziej rozwiniętą ofertę swoich usług, posiadają również swój własny zespół projektowy. Nasz zespół składa się z osób o dużej wrażliwości estetycznej, kreatywności, ale także z głęboką znajomością specyfiki grafiki promocyjnej, dzięki czemu jesteśmy w stanie dobrać najlepsze rozwiązanie dla twojej firmy.

Własny projekt koperty?

Jeżeli projekt wykonujesz samodzielnie lub zlecasz go osobie niezwiązanej z profesjonalnym drukiem cyfrowym lub offsetowym, jest kilka rzeczy, na które powinieneś zwrócić szczególną uwagę, aby np. zaproszenia, kartki świąteczne, wizytówki czy inne materiały wysyłane później w kopertach z nadrukiem firmowym, były zrealizowane zgodnie ze sztuką, a efekt był satysfakcjonujący.

 

Nadruk na kopertach

Przykład nadruku na kopertach

 

Ważne:

  • w zależności od wybranej technologii druku – offsetowej lub cyfrowej- którą wykorzystasz do wydrukowania koperty z nadrukiem, dostępna będzie do wyboru różna paleta kolorów – CMYK lub Pantone, a także kolory specjalne;
  • pamiętaj, że druk cyfrowy każdej koperty wymaga zwykle zachowania 8 mm odstępu od samej krawędzi koperty (nie jest to konieczne w przypadku kopert drukowanych w technologii offsetowej) – jednak w naszej drukarni oferujemy możliwość druku do spadu, co pozwala w druku cyfrowym na uniknięcie konieczności zachowania odstępu;
  • rozmiar projektu powinien być odpowiednio dopasowany do wielkości koperty;
  • technologia offsetowa charakteryzuje się większą odpornością nadruku na wodę, czyniąc koperty bardziej odpornymi na warunki atmosferyczne, co jest istotne przy późniejszej wysyłce.

Jeżeli nie jesteś pewien czy twój projekt będzie odpowiednim nadrukiem koperty – skontaktuj się z nami. Skonsultujemy gotowy projekt i wskażemy ewentualne elementy, które będą musiały zostać wyedytowane tak, aby zamówienie z nadrukiem było idealne. Na twoje życzenie możemy także dopasować projekt z nadrukiem do wybranej technologii druku i wskażemy, który papier będzie najlepszy dla twojej koperty.

ABC o wyborze kopert

Najważniejszymi aspektami w wyborze kopert będzie niemal zawsze rodzaj i gramatura papieru. To, jaki rodzaj papieru do naszych kopert wybierzemy, będzie wpływało na ostateczny efekt i wytrzymałość, a także odbiór całości przez twoich klientów. Grubsze i sztywniejsze koperty (120 g) są kopertami deluxe, a standardowa gramatura to 80/90 g. Koperty firmowe, które chcemy wykorzystać do eleganckiej korespondencji biznesowej zwykle drukujemy na papierze o większej gramaturze. Papier taki pozwala osiągnąć efekt wykończenia exclusive i odznacza się na tle konkurencji, która wykorzystuje koperty służące do masowej korespondencji. Koperty takie mogą być wykonane w standardowych rozmiarach np. koperty dl, C6, C5, B5, C4, z zadrukiem 1+0, 2+0, 3+0, 4+0, a także z zadrukiem w kolorze białym, co jest rozwiązanym niestandardowym w druku na kopertach ozdobnych. Oferujemy także możliwość wkomponowania odpowiednio w grafikę. Jeżeli zależy ci na niestandardowym rozmiarze koperty dl lub innej, skontaktuj się z nami – w naszej ofercie na pewno odnajdziemy rozwiązanie, które sprawi, że twoje koperty firmowe będą dokładnie takie, jakich oczekujesz.

 

Nadruk na kopertach poznań

Przykład nadruku na kopertach

 

Koperty – jakie rodzaje? z nadrukiem czy bez?

W zależności od twoich potrzeb, koperta kopercie może okazać się nierówna. Innego rodzaju koperty będziemy wykorzystywać, aby przesłać oficjalne listy, innych do przesyłania drobnych przesyłek promocyjnych, jeszcze innych do wysyłki okazjonalnych materiałów promocyjnych np. kartek świątecznych. Niezależnie od przeznaczenia nadruk na kopertach ma służyć pokazaniu się od najlepszej strony – nawet najlepszy papier firmowy umieszczony w nieadekwatnej kopercie o niskiej jakości będzie psuł całościowy odbiór i może spowodować spadek zaufania. Dlatego w naszej ofercie nadruki na kopertach możliwe są w różnych ich rodzajach m.in. zwykłe, z okienkiem, ozdobne, bąbelkowe, bezpieczne, a także wszelkie nietypowe: ze względu na umieszczenie okienka czy grubość i rodzaj papieru. Nadruki na kopertach możliwe są bez względu na wybrany rodzaj.

 

Nadruk na kopertach Poznań

Przykład nadruku na kopertach

 

Koperty firmowe – korzyści z posiadania

Drukowanie kopert firmowych to świetna okazja, aby popracować nad identyfikacją wizualną marki i dopasować design kopert do resztą materiałów reklamowych. Design kopert może pełnić funkcję wyłącznie ozdobną, ale także reklamową lub użytkową. Koperty z nadrukiem – np. adresami nadawcy i odbiorcy – mogą być wykorzystywane do codziennej pracy w twojej firmie i jednocześnie skracać czas potrzebny na adresowanie kopert. Jeżeli adresy twoich odbiorców rzadko się powtarzają, możesz wykorzystać koperty z okienkiem na adresata i nadrukiem, w którym zawrzesz dane nadawcy. Do druku kopert, w których projekt jest standardowy nie jest konieczna duża ilość czasu, a dodatkowo przy dużych zamówieniach możemy skorzystać z technologii offsetu, która zadba nie tylko o jakość druku, ale również uczyni drukowanie dużej liczby takich materiałów znacznie bardziej opłacalne, i wygodniejsze – zastępując ręczne adresowanie nadrukiem koperty. Takie nadruki na kopertach firmowych usprawnią więc obsługę korespondencji w twojej firmie, jednocześnie budując profesjonalny wizerunek twojej marki. Koperty firmowe można jednak wykorzystać także do promocji, zarówno tej pasywnej – stosując promocyjny druk na kopertach wykorzystywanych przy korespondencji codziennej, jak również do personalizowanych akcji promocyjnych, w których wykorzystasz nadruk koperty ozdobnej, która ma przyciągnąć uwagę odbiorcy. Takie nadruki, które umieszczane są na koperty specjalne i nietypowe, mogą stać się znakiem rozpoznawczym twojej firmy. Pamiętaj, że koperty mogą być z nadrukiem kolorowym, ale również one same nie muszą być przecież białe. Nadrukiem koperty zajmujemy się od samego początku naszej działalności – specjalizujemy się w tym tak samo, jak nadrukiem na innych materiałach – a teraz także dzielimy się naszą wiedzą z innymi.