Teczki są doskonałym połączeniem funkcji reklamowej i praktycznego zastosowania. Personalizowany druk, wycięcia, niebanalne kolory oraz kształty – wszystkie te elementy mogą przyciągnąć uwagę oraz wyrobić zdanie o twojej firmie obecnemu lub przyszłemu klientowi. Wbrew pozorom nawet tak niepozorne gadżety firmowe, jak powszechnie używane teczki powinny być przygotowywane pieczołowicie i z nutką kreatywności, bo mogą mieć znaczący wpływ na to, w jaki sposób twoja firma zostanie odebrana. Jakie w takim razie powinny być teczki reklamowe?

 

Jaką wybrać drukarnię do druku teczek?

Technologia druku oraz doświadczenie, którymi dysponują drukarze będą kluczowe podczas realizacji zlecenia. Druk teczek może z powodzeniem zrealizować zarówno drukarnia cyfrowa, jak i drukarnia offsetowa, jednak to druk offsetowy będzie dużo korzystniejszym rozwiązaniem przy produkcji dużej liczby personalizowanych teczek. To dzięki jego dużej wydajności drukarz może reklamować swoje usługi jako tania drukarnia, jednocześnie mogąc zapewnić o wysokiej jakości efektu końcowego. Dlatego niekoniecznie „tania drukarnia” musi kojarzyć się z miejscem, w którym nie zrealizujemy swojego zlecenia satysfakcjonująco. Druk cyfrowy z kolei będzie miał przewagę przy realizacjach w mniejszych nakładach oraz tych, które powinny być przygotowane błyskawicznie.

 

Teczki gotowe vs. teczki na zamówienie

W jakim celu zlecać drukowanie firmowych teczek lub teczek ofertowych? Dlaczego nie wykorzystać gotowych teczek dostępnych powszechnie w sprzedaży? Wykorzystywanie teczek ogólnie dostępnych może zostać odebrane jako nieprofesjonalne podejście. Może to z kolei skutkować brakiem zaufania do firmy, a także do jej możliwości realizacyjnych i stabilności rynkowej. Inwestowanie firmy w podstawowe gadżety firmowe i użytkowe z odpowiednio zaopatrzonym logiem jest niewypowiedzianym oczekiwaniem każdego klienta. Rezygnacja z produktów firmowych to także przegapienie okazji na subtelną reklamę, która pójdzie z klientem wszędzie tam, gdzie i on.

 

Teczka standardowa z logiem czy personalizowana?

Czasami może stanowić to niebagatelny dylemat dla przedsiębiorcy – teczki personalizowane zwykle nieco droższe pozwalają wyróżnić się na tle konkurencji i pokazać swoją otwartość i elastyczne podejście. Z kolei standardowe rozwiązanie zwykle kojarzy się ze stabilnością, bezpieczeństwem i silnymi strukturami. Do zaprezentowania swojej oferty w pracy na co dzień, warto postawić na standardowe rozwiązania, czasami rozwinięte o personalizowane elementy – np. wycięte logo zamiast nadrukowanego albo teczka z wykrojonym specjalnym miejscem na zaprezentowanie wizytówki. Personalizowana teczka będzie szczególnie atrakcyjna dla firm i startupów, których model biznesowy opiera się na dynamicznym produkcie lub usłudze, który tworzy rozwiązania smart lub oferuje nietuzinkowy experience. Także firmy, które działają w sektorze artystycznym powinny swoją uwagę skupić na produktach firmowych, które wykonanie będzie nieszablonowe i kreatywne. Awangardowe rozwiązania nie mogą być reklamowane standardowym wykonaniem – ta niespójność w przekazie, może wiele firmę kosztować. Jeżeli nie jesteś pewien lub pewna, które teczki będą dla ciebie najlepsze, skontaktuj się z nami – jako drukarnia dla firm wykorzystamy swoje wieloletnie doświadczenie, aby twoje potrzeby były w pełni zaspokojone.

 

 

Po co personalizacja teczek?

Druk teczek ofertowych, firmowych czy teczki reklamowe to inwestycja nie tylko w produkty, ale również wizerunek. Dlatego na każdą akcję reklamową, event, konferencję czy spotkanie biznesowe warto przygotować specjalną serię spersonalizowanych produktów – druk wizytówek oraz teczek w szczególności. Niezależnie od miejsca w którym odbywa się wydarzenie – czy jest nim Poznań, Warszawa czy Berlin – na tle konkurencji coraz trudniej się wybić. Personalizowane teczki niosą ze sobą informację o tym, że firma ta dba o szczegóły i z równą szczegółowością podchodzi zapewne do realizacji swoich własnych usług.

 

Rodzaje teczek, uszlachetnień i personalizacji

Niezależnie od tego czy projekt teczek jest standardowy czy posiada niestandardowe rozwiązania można go zrealizować w różnych technologiach uszlachetniania – foliowanie, druk uv, posrebrzanie lub złocenie. Możliwe jest zastosowanie folii mat lub błysk, a zamykanie na zagięcie, gumkę lub inną formę. W personalizowanych projektach można przygotować rozwiązanie nieszablonowego zagięcia, które może przyciągnąć uwagę. Innym sposobem na odróżnienie swoich produktów od innych na konferencjach będzie zastosowanie wykrojenia teczki, które będzie współgrało z treścią w jej zawartości. Warto także po wewnętrznej stronie przygotować specjalnie wyselekcjonowane i wyróżnione miejsce, w którym umieścimy naszą wizytówkę. Tak przygotowany projekt niewerbalnie zachęca do kontaktu. Druk możliwy jest na obu stronach teczki – jest kolejny sposób na świeże podejście do marketingu oraz wizerunku. Po wewnętrznej stronie teczki możesz umieścić swoje logo lub hasło reklamowe, ale również specjalnie przygotowany tekst, który zaskoczy odbiorcę. Modnym ostatnio rozwiązaniem jest stosowanie papieru ekologicznego – takie teczki ekologiczne z prostym czarnym lub białym nadrukiem w minimalistycznym stylu oprócz przyciągania uwagi niosą ze sobą przekaz dbania o środowisko i zrównoważone podejście do biznesu.

 

Zaprojektuj własną teczkę

Jako drukarnia dla firm teczki przygotowujemy w różnych formatach, choć standardowa wielkość to A5 oraz A4, oraz grubościach. Drukujemy teczki w różnych kolorach, z lakierem uv, w tym lakierem wybiórczym, gumkami z zakuwkami i wieloma innymi rozwiązaniami. Łączymy funkcjonalność z elegancją i kreatywnością. Jeżeli nie masz pomysłu, w jaki sposób rozlokować elementy graficznie na powierzchni teczki, skontaktuj się z nami. Wśród naszych specjalistów znajduje się cały zespół projektowy pełen ludzi ze świeżym podejściem i doświadczeniem. Drukarnia Poznań – napisz lub zadzwoń.